Puja svētku pirmajā dienā tiek gatavota īpaša maltīte bez sīpoliem un ķiplokiem. Divreiz dienā, no rīta un vakarā, notiek rituāls dievkalpojums ar himnām – Aarti, pie tam vakara Puja pasākumā pie spožās Ganeša statujas pulcējas daudz vairāk dalībnieku nekā no rīta. Cilvēki nes prasad: lodītes no saldiem zirņu miltiem, rīsus, augļu sukādes, kokosriekstus, hibisku vai citus ziedus, bet vienmēr ar sarkanām ziedlapiņām, zāles saišķi, cinobra un kurkuma pulveri. Prasad var iegādāties turpat uz ielas daudzos veikalos.

Gandrīz visās hinduistu mājās ir Ganeša mini-altāris, kura priekšā ģimene veic dievkalpojumu - puja, dziedot himnas, apberot ar ziediem un rīsu graudiem. Dažreiz vairākas ģimenes kopā veic Aatri - dalībnieki iegādājas zirņu miltu bumbiņas - modaks, godinot dieva Ganeša mīļāko kārumu.

Par šo delikatesi ir leģenda – Ganeša nevarēja sevi apvaldīt un ēda simtiem šīs bumbiņas. Mēness vienreiz pazobojās par šo dieva vājību. Ganeša bija dusmīgs un samulsis un nolēma, ka no šī brīža mēness vairs nebūs tik skaists. Kopš tā laika, pilns mēness ar savu skaistumu priecē tikai vienu dienu mēnesī (pēc Mēness kalendāra).

Ir daži hinduisti, kas šo svētku laikā gavē, bet citi pēc dieva Ganeša parauga ļaujas pārmērībām. Gavēšana nav pilnīga: ir atļauta tēja, kafija, dažādi konditorejas izstrādājumi un saldumi, žāvēti augļi un rieksti.

Radžastānā ir tradīcija mājas durvju priekšā novietot izrotātu dieva Ganeša statuju un tās priekšā novietot paplāti ar sarkano cinobra vai oranžo kurkuma pulveri. Garāmgājēji var ar šo pulveri iezīmēt sev pieri, tādējādi saņemot Ganeša svētību.

Svētku pēdējā dienā Ganeša statuju ar karalisku godību, kliedzieniem un uguņošanu aiznes līdz ūdenim, kur pirms dievības nogremdēšanas svētajos ūdeņos notiek atvadīšanās rituāls. Īpaši gleznaina šī diena Anant Chaudas notiek Mumbajā.